
از اول هفته تا آخرش ک امروز میشه منتطر فرصت بودم ک جور نشد غروب بغضی تو گلوم جا خوش کرده بود ک مهارش به دست خودش بود.نمیخام به لحظه های وحشتناک آخر هفته جاری فکر کنم... کاش آدمها به همه ی چیزایی ک میخاستن میرسیدن.حتی اگه سخت باشه سختیشونو بکشن ولی برسن.فقط برسن..نرسیدن مرگه...مرگ رویاها..آرزوها..حسرت ها..مرگ روح و روان.............
ادامه مطلب