مردها
منطقی حرف میزنند
ولی احساسی تصمیم میگیرند
اما
زن ها
احساسی حرف میزنند
و مثل یک مامور اعدام
کاری که باید بکنند را می کنند ...!
(پیکاسو)
واقعا؟!! واقعا اینجوریه:/
امروز حرفامو ریختم بیرون.جوری ک دوستم میخاست بیخیال کاراش بشه و بیاد پیشم:) این جور حرفا اگه بمونه رو قلب سنگینی میکنه بعدم فلجت میکنه. باید خودتو بریزی بیرون اونوقت ی نفس عمیق میکشی میگی چ خوبه هستی:)
اسم رفتارم غروره؟ نمیدونم ولی هر چی هست تهش میرسم به حرفی ک زدن.بنابراین حق رو ب خودم میدم ک پا پیش نذارم:|
چرا فرصت سر زدن به بلاگ ها رو ندارم:( شرمنده:)
ما را در سایت 31● دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 39