110

خرید بک لینک

آدما تا ی حدی توان دارن

توان حفظ احساساتشون

توان رویارویی با مشکلات

توان حفظ عزت نفس

توان حسود بودن

گاهی وقتا با خودت میگی بسه دیگه.توانشو ندارم. حسودم تحملشو ندارم تا کی نادیده گرفتن.. تا کی مهم نبودن.. گاهی وقتا توانت متلاشی میشه و حرمت میذاری زیر پا. حرمت احترامی ک تا الان حفظش کردی. وقتی خودشون نمیخان،چکار میشه کرد.

اصلا دوست ندارم موقع عصبانیت دو طرف داغ بشن باید یکی آروم باشه. ولی اگه اون یکی توان آرامشش خلاصی زد چی؟!

31●...

ما را در سایت 31● دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: جمعه 23 تير 1396 ساعت: 12:58

صفحه بندی