
چراااااا اینقدر عید غدیرا بهم خوش میگذرههههههههه عاشق لحظه هاییم ک جون میدم و جون میگیرم. لحظه هایی ک هست و آرامش لحظه هامه. عید و عیدی دادن و عیدی گرفتن ..xa0 عید ک میشه اول از همه دلم برای خاله پدرم تنگ میشه مهربون..پر از دعاهای خوب و خیر برای من و زندگیم...دعاهایی که برکت زندگی همه بود^_____^ خدایش بیامرزد عید همتون مبارک...
ادامه مطلب