
#از امروز صبح (با اینکه گریه شبانمو داشتم) تا الان با دل آروم دارم میگذرونم^_^ #خوشحالم بابت اس مهری.به نتیجه برسه خوشحالترم میشم^_^ #نمیدونم چرا دلم آشوب شد یهویی.انگار ی اتفاقی افتاده که من ازش بیخبرم:( #بهارمان را چگونه شاد سازیم:| روزی 10 تا پست کجا و تو این ده روز ی پست کجا:| #آی فیلم داره مختار نشون میده عاشق سیاستشم^_^ #للام_اوبی؟چطو مطوری؟ (مکالمه هر روز صبح من و نفس جان*____*) #از سر شب حاضرین در سایتم یک رو نشون میده:/ #همینا فعلا^_^...
ادامه مطلب