ماه قشنگی رو گذروندیم. از بحث مذهبیش که بگذریم ماه جشن و سرور و آغاز زندگی بود. سر آرایشگرا و گلفروشا ک شلوووغ:))
رسم قشنگیه..خاستگاری،عقد،ازدواج،عروسی. چ خوب زندگیتو با کسی شروع کنی ک دوسش داری، همدم لحظه های خوشی و ناخوشی، آرامش روح زندگیت. کسی که مکملت باشه و تکمیلش کنی. کسی که بهش تکیه کنی. کسی که با افتخار بهت نگاه کنه و به خودش بباله بابت مهمترین انتخاب زندگیش.این نزدیکترین شخص زندگیت رو باید به راحت ترین روش ممکن به دستش آورد که اگه نشه اگه بره اگه حسرتش به دلت بمونه دیگه کاری ازت برنمیاد...
سخت گرفتن جرمه.خیانت به دوست داشتنه.جدایی بین دو دل..سخت گرفتن مرگ تدریجی علاقه اس..
# تو این ماه جدید و ماه بعدش.. ماه عزاداری حسین(ع) و اهل بیتش دعا میکنم به خاسته هاتون برسین.دعا میکنم هر چی به صلاحه همون بشه و خدا بهترین رو براتون بخاد^___^
# چند ساله به یک اتفاق جالب رسیدم:/ نخندینا:/ مامانم ده روز روضه داره و نمیدونم اولین دختری ک به نیت ازدواج خوب اومد و چایی پذیرایی کرد کی بود اما بعد محرم صفر عروس شد:| از سال بعدش همه دخترای فامیل میخاستن چای بدن به عزادارا:/// و منم با خنده میگفتم وااااای من چی بپوشممممم :))) به شوخی میگفتم:/// اما جدی بعدش که خبر عروس شدنش میومد باید میرفتم دنبال لباس:||||
ما را در سایت 31● دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 63