74

خرید بک لینک

+عکساتون رو نگاه کنید!همش لبخند همش لبخند ..تو کدومش ذوق مرگید تو کدومش اندوه دارید. تو اوج خوشی و غم لبخند میزنید به دوربین:| عوضش عکس بچه ها وقتی نگاه می کنید حال اون لحظه شون رو درک می کنید انگار همون لحظه اونجا بودید. گریه،شیطنت،کخ ریختن،خندیدن،عصبانیت..تمااام حالتشون توی عکس مشخصه.

نقاب ندارن تا وقتی که آدم بزرگ بشن!!!!!!!!!!!!!!!


+برداشت با قضاوت فرق داره.با برداشت های خودتون مردم رو قضاوت نکنید. از کجا مشخصه که یک پست خطاب به کیست؟ از کجا به این نتیجه می رسید که یک پست همینجوری از ذهن و تخیل نوشته شده یا از زندگی شخصی و خصوصی شخص بلاگر!

برداشت آزاده اما قضاوت ممنوعه!!!!!!!!!!!!!!!



+هیچ وقت نمیتونید بگید از طرف مقابلتون انتظار حرفی یا رفتاری رو نداشتید. انسان هر کاری ازش برمیاد.پس اگه انتظار ندارید با دیدن هر چیز غیر منتظره ای خیلی ذوق زده یا خیلی عصبانی نشوید!!!!!!!!!!!!!!!!!


کتاب میخام.کافه کتاب میخام.مث اون شب آیس پک میخام.(شازده اینقد با اشتها میخورد ک منم سفارش دادم)

31●...

ما را در سایت 31● دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت: 20:33

صفحه بندی