شوک:|حداقل برای من

خرید بک لینک

آدمها با اعمال و رفتارشون و کارها و تصمیماتشون دوست و دشمن پیدا میکنند. حالا فیکس خود کلمه دوست یا دشمن نه.صرفا حمایت از رفتار طرف یا مخالف.

بهر حال انسان هر چه مسولیتش بیشتر حامی و مخالفشم بیشتر.

کشش ندم.

کاری ندارم طرفدارش بودین یا مخالفش اما فوتش حداقل منو شوکه کرد.درسته که مرگ حقه و سن بالا داشت اما خب:/ نمیشد کنار بیام.

چ پیرو چ مخالف، یک انسان به رحمت خدا رفته. و برام خیلی مضحکه کسانی که جروبحث میکنن سر اینکه طرف چ کارهای مثبتی یا منفی ای کرده.

تموم شد.رفت و موند اعمالش. چ آدمهای راضی چ ناراضی.بحث چه فایده داره:/


#خدایش بیامرزد...

31●...

ما را در سایت 31● دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت: 20:33

صفحه بندی