آدمها با اعمال و رفتارشون و کارها و تصمیماتشون دوست و دشمن پیدا میکنند. حالا فیکس خود کلمه دوست یا دشمن نه.صرفا حمایت از رفتار طرف یا مخالف.
بهر حال انسان هر چه مسولیتش بیشتر حامی و مخالفشم بیشتر.
کشش ندم.
کاری ندارم طرفدارش بودین یا مخالفش اما فوتش حداقل منو شوکه کرد.درسته که مرگ حقه و سن بالا داشت اما خب:/ نمیشد کنار بیام.
چ پیرو چ مخالف، یک انسان به رحمت خدا رفته. و برام خیلی مضحکه کسانی که جروبحث میکنن سر اینکه طرف چ کارهای مثبتی یا منفی ای کرده.
تموم شد.رفت و موند اعمالش. چ آدمهای راضی چ ناراضی.بحث چه فایده داره:/
#خدایش بیامرزد...
ما را در سایت 31● دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 26