یک ساجده جونی هست که دستش اومده با چه آهنگایی روحم تازه میشه
هر وقت ازش پی ام میبینم
دانلود می کنم و گوش میدم
...
فقط بوس و گل هست که واسش پی ام میذارم:))))))
یک عزیز دلی هست که بیرون رفتن باهاش خیلی میچسبه:))) به شرطی که مریض نباشه:/ آب زیاد بخوره:/ پاشم نشکنه:/
یک نفسی هست که برای دیدنش هلاکم :((((اما نمیشه قدم از قدم بردارم. اینهمه سال من مریض میشدم و پرستاریمو میکردن حالا نوبت من جبران کنم هر چند در مقابل زحمات اونا هیچه:)
یک بانوجانی هست که ثانیه گوشی دستشه تا با عزیزش حرف بزنه اما جواب پی ام منو 3 روز بعد میده.. عزیز دله چ کنیم..دلم ی روز خالی و خلوت میخاد که شهرو زیر پا بذارم باهاش. البته پولم داشته باشیم:/
تو بیا ای یار دیرین تو بیا ای شور شیرین که به صحراها دریاها بباریم