زمان دیر میگذره. دردناک میگذره. همه اون چیزهایی ک بقیه خبر دارن و درک میکنن یک طرف اون داستانی ک تمااااام ذهنمو درگیر کرده و هیچ کس خبر نداره و باید تنهایی حلش کنم یک طرف.
سوتی ندین. سوتی ضایع ندین. شاید گوله گوله اشک بشه برای طرفتون.
ستار العیوب؟کجایی؟بپوشان عیب مرا..
کمکم کن. ؛(((((((
نیستم.پرستاری مینوماییم:) دعا کنید صبر و تحمل درد را خدا به پدرم بده. سختشه بعد این همه عمر پرتحرک حالا کمک لازم داشته باشه و تو خونه بشینه..
ستار العیوب!!!
ما را در سایت 31● دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 43