77

خرید بک لینک

زمان دیر میگذره. دردناک میگذره. همه اون چیزهایی ک بقیه خبر دارن و درک میکنن یک طرف اون داستانی ک تمااااام ذهنمو درگیر کرده و هیچ کس خبر نداره و باید تنهایی حلش کنم یک طرف.



سوتی ندین. سوتی ضایع ندین. شاید گوله گوله اشک بشه برای طرفتون.



ستار العیوب؟کجایی؟بپوشان عیب مرا..

کمکم کن. ؛(((((((



نیستم.پرستاری مینوماییم:) دعا کنید صبر و تحمل درد را خدا به پدرم بده. سختشه بعد این همه عمر پرتحرک حالا کمک لازم داشته باشه و تو خونه بشینه..



ستار العیوب!!!

31●...

ما را در سایت 31● دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 43 تاريخ: جمعه 13 اسفند 1395 ساعت: 9:02

صفحه بندی