لانتوری رو دیدم از حرفایی ک اقشار مختلف میزدن خوشم میومد. ولی از تقاصش ترسیدم. میفهمم ک ادما واسه دل خودشون میبخشن اما نگران آدمای خوب سوخته شده و آزادی آدمای بد قصه میشم.
گاهی حس آدم تغییر میکنه به آرمان و احساس. به کاری انجام دادن. بادیگارد واسم محکم کاری کرد.
نمیتونم به عنوان یک مادر هضم کنم. حتی نمیخام تصورش کنم(بنجامین باتن) اما با این وجود اگه فقط به چشم یک فیلم بخام نگاهش کنم عالی بود.
* وقت اخبار خوندن ندارم. امیدوار بودم فوت علی معلم آخرین غم 95 باشه.اما افشین یداللهی...
ما را در سایت 31● دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 42