آدم همه خستگیشو میتونه با یک کار با یک حرکت به در کنه. به چشمای خسته تر مامانم نگاه کنم ک بشدت نگران پدرمه. به تلاش برادرم نگاه کنم که نای نفس کشیدن براش نمونده. اونوقت میبینم در برابر اونا کاری نکردم ک بخام خسته باشم.
رفیق جان قبول کرده کار منو انجام بده اگه بذارن:/ خخ یا خودش بذاره:/
پست حریر رو دوس داشتم خاستید بخونید برید پیوندها اولین لینک:)
نفس باهامه نفس به نفس^-^ حضورشو ممنونم ازش:)
دوس جان درد داره، دلم میخاست بترکه. نتیجه اخلاقی آب زیاد بخورید سنگ کلیه نگیرید:/
فکر کنم پول ی نفر رو خوردیم خودمون خبر نداریم:| پول همونجور داره خرجش میشه و وای به احوالش اگه درست نشه باعث و بانیش رو مستفیض میکنم.
سیلاک رو دوس دارم شعرایی ک میذاره حال آدمو خوب میکنه.
میترسم از آخر سال... هر وقت به کاری ک میخاد انجام بشه فکر میکنم ی دل سیر گریه میکنم. الان دیگه بهش فکر نمیکنم میدارم یهویی بیاد. بیاد و تیر خلاصو بزنه. بیاد و تموم کنه.
ما را در سایت 31● دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 35