90

خرید بک لینک

قبلنا یک اتفاقی که میوفتاد و نمیدونستم کار کیه میگفتم کار ارواح خبیثه. حالام پست منو ارواح خبیث که نه ارواح... (آیکون تفکر) برداشتن بردن خخخخ


نمیدونم چرا این داستان همش تو ذهنمه.امام علی(ع) میرن یه جایی کاری انجام بدن به یک مردی میگن مراقب اسب من باش اونم قبول میکنه. بعد چند دقیقه با خودش میگه برم اسبو بفروشم ی پولی بدست بیارم. 10 درهم میفروشه. (پوند.دلار.ریال.دینار.قرون.تومن) بعد امام میاد میبینه جا تره اسبه نیس خخ میره بازار 10 درهم میده اسب میخره.(سود و زیان و درصد رو بیخیال بشین الان) بعد میفرمایند اگر اون مرد امانت داری میکرد ده درهم حلال نصیبش میشد.

داستان تقریبا همینه.نتیجه اینکه خیلی از ماها به خاطر فشاری ک رومون هست مرتکب کار اشتباه و حرام و گناه میشیم در حالی که همون کار بصورت حلال هم میتونیم انجامش بدیم اما یا صبر نداریم یا دنبالش نیستیم.

دنبال لقمه مفت و آماده ایم حتی اشتباه.حتی گناه و حرام.


دلتنگیم بسی برای رفقای عزیزمان اگر گرفتاری بگذارد دیداری از سر وقت و حوصله با آنها داشته باشیم :(


حرف امام علی(ع)شد. روز مرد روز پدر روز همه اونایی ک رهرو امامشون هستن مبارک.عیدتون مبارک:)


شده یک خبری بشه بمونین بخندین یا گریه کنین؟ از سر تاسف ها. حالم از سیاست بهم میخوره. دیگه دنبال فرد مفید نباید گشت دنبال بد و بدتر باید بگردیم. کیو انتخاب کنیم ک بدتر نشه.

هر کی هر حرفی راجب هر کسی میخاد بزنه، بزنه.فقط من رو رهبرم حساسم. حرف بیمورد و توهین آمیزو قبول نمیکنم. حتی اگه دو تا از انتخابات رو بهش رای داده باشم طرف هیچ حزبی هم نیستم چون دو تا انتخابات قبلیش رو هم رای دادم به همون ک رییس جمهور شد.

القصه بشینیم حسابی سبک سنگین کنیم.به رفتن و مهاجرتم فکر کنیم خخخ

31●...

ما را در سایت 31● دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 35 تاريخ: شنبه 26 فروردين 1396 ساعت: 22:36

صفحه بندی