89

خرید بک لینک

پست 88 فقط عدم نمایش زدم.حذف نشده.

سانسور ک شاخ و دم نداره همین ک مادرم، زنم، فلانقد سنمه و نباید فلان حرف ها رو بزنم میشه سانسور. چرا؟ چون آدمهایی هستن زود قضاوت میکنن آدم های مریض حالی ک برچسب میزنن و آدم هایی ک ...


فقط یک بار حین رد شدن دست انداختم و یک کتاب برداشتم. الان کتابه رو دستم مونده. چند صفحه اولشو خوندم اصلا برام جالب نبود:/ بیوه کشی از یوسف علیخانی. ناشر انتشارات آموت.


در عجبم چرا کنجکاوی نکردم در کار رفیق جان:/ خخخ اونم من:|||


حس میکنم وبلاگ در سکوت مرگباری داره فرو میره. بلاگرهایی ک یهو هستن و بعد ی مدت غیب میشن. عید تموم شدا :/ سمیرا:/ یاس:/ حریر ک رفت تا تابستون:/ و بقیه...


نمیدونم چرا وقتی میترسم هنگ میکنم وقتی زلزله حدودا ساعت 10:30 شروع شد فقط بچهامو تو بغلم گرفتم میترسیدم کمد بیوفته یا شیشه بشکنه اما نمیتونستم حداقل بلند بشم و ببرمشون بیرون. داداشم منو از هنگی بیرون کشید شازده رو برد منم فسقلو زدم زیر بغلم و پریدم تو حیاط.پدرم ک روی تخت بود اوج نگرانیمون بود.. پس لرزش اون بود خدا بخیر بگذرونه مرکزشو. دنبال کردن اخبار رو هم واجب میدونم هم میترسم. اونایی که خونه هاشون خراب شده تو این هوای سرد... خدا رحم کنه ..


خروج بالای پنل نیست o______0


31●...

ما را در سایت 31● دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: شنبه 26 فروردين 1396 ساعت: 22:36

صفحه بندی