92ام

خرید بک لینک

رفیق جان میفرمایند تو ک صد تومن صد تومن خرج میکنی خب نگه دار پولتو برو گوشی بخر. آخه دلبندم میشه اونا رو دید و نخرید.

اون ساعته⌚،اون همه کاکتوسای خوشگلو❤، اون کتابایی ک دلبری میکنن، اون انگشتره. اون عروسکه من پامو تو لوازم آرایشی سعی میکنم نذارم خعلی سخته ولی خب:/

میشه؟نمیشه باور کن.

*من نمیدونم چرا ملت فکر میکنن چون دو تا بچه دارم نباید لوس باشم و جینگول بینگول دوس داشته باشم:/ من زنم روح زنانگی در من زنده اس و جریان داره. حالا هر سنی باشم:/ با عقلم تصمیم میگیرم ولی احساسمو ک قرار نیس بکشم یا بدتر از اون ندید بگیرمش:|||||

و اینکه هر چیزی به جای خودش.هر وقت خارج از سنم رفتار کردم یا برخورد کردم یا حتی پوششم اون وقت میشه ایراد گرفت. من با هر کسی به تناسب جنسیت و سنش رفتار میکنم. ی دختر 18 ساله دنبال نصیحت نیست منم تو پستاشون نصیحت نمیکنم حسشو تایید میکنم بعد حرفمو میزنم و میگم تجربه منه.(منظورم بلاگرهاست ک فقط آشنایی از همین بلاگ رو باهاشون دارم)

همینا دیگه(ایکون طلبکاری)خخ

ها راستی.کامنتا کو:/هیچکس هیچ نظری نداره:/ بعد میگن چرا بلاگتو پاک کردی:/

31●...

ما را در سایت 31● دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: شنبه 2 ارديبهشت 1396 ساعت: 7:21

صفحه بندی