هیچکس حاضر نیست خودش رو جای شخصیت های فیلم بذاره
جای زنی ک اشتباه کوچیکش منجر به فاجعه شد
جای مردی ک درک میکرد ولی هیچ کاری نتونست بکنه
جای پیرمرد هرزی ک تو چشمای اون زن نگاه کرد و گفت ببخشید زنی ک سن دخترش رو داشت
جای زنی ک به سختی از پله ها رفت بالا و خدا رو شکر کرد برای زنده بودن همسر هرزه اش
اگه طرف جوان بود و پیرمرد نبود امکان دعوا و درگیری بود؟ احتمال قتل بود؟
مُرد.از خجالتش.. از چی؟!
میتونن به زندگیشون ادامه بدن؟ آبروی یک مرد رو هر چند هرزه خریدن
هیچکس،هیچکس،هیچکس نمیتونه خودش جای شخصیت های داستان بذاره.
* :دی نشد یاس خخخ فروشنده شد دیگه.فردا حتمنی میبینم^_^
ما را در سایت 31● دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 37