آبنبات چوبی رو دیدم واقعا انتظارشو نداشتم:/
نهنگ عنبر رو دیدم خوب بود بد نبود..
دراکولا رو دیدم.اصلا انتظار نداشتم از عطاران:/ چی بود اون:/ ولی خب تغییر حالت چشماش آخر فیلم باعث شد شب نخابم:|
مجبورم بین فیلمای دانلود شده اینا رو ببینم :/ میفهمین؟ وقتی دو تا وروجک کنارتن همین میشه:/
میخام فیلم ببینم:| فقط فیلم:|
## ببخشید نبودم.ببخشید اعصابت خورد شد یاس:* (حس زمانی ک خودت نبودی:دی) باید میرفتم.خلاصش کنم موندنم مساوی بود با پست های پرتنش و مزخرف.
##رفتم دو تا مدرسه برای شازده دیدم.آقا موشه کلاس اولی میشه امسال❤
##رفیق جان:| خوبه ک هستی:) اون بیشرفم ک گفتم حقت بود خخ اعصابم بهم میریزه خب:/ خوب باش:) فقط خوب باش:)
##کاش زودتر میفهمیدم.زودتر به خودم میومدم.زودتر خودمو از خودم خلاص میکردم... سمیرا اینجوری ک میشم دلم میخاد باشی و بکشمت ازینکه نیستی:/// نمیدونمم چرا:/
ما را در سایت 31● دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 52