منکه اهل کلاس گذاشتن نیستم..
ولی اگه هستم،
کلاس بذارم بهتر از اینه که شرمنده بشم.
*خجالت کشیدم.خیلی خجالت کشیدم:((((
ما را در سایت 31● دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 36 تاريخ: يکشنبه 17 ارديبهشت 1396 ساعت: 12:59