94

خرید بک لینک
دیروز رفتیم چالیدره:|
به قول نفس جان فک نکنم نمک آبرود برای تله کابین نفری 18 هزار بگیره
با اینکه خوش گذشت اما هر دفه به گوشی نگاه میکردم اشکم بی اختیار میریخت. سعی کردم وقتی کسی حواسش نیس سرک بکشم تو گوشی.
کلی دود به خوردمون دادن تا ی جوجه حاضر کنن خخ
فقط تهش مانتوی مهری حیف شد
گفتم مانتویاد مانتوی طلسم شدم افتادم

ملت خودشون پیامک رو اشتباهی میخونن اشتباهی جواب میدن بعد میگن ما بد خوندیم اوکی حله

نتم تموم شده.حوصله خودمو خونمو ندارم.3 روز دیگم تولدمه اوه راستی❤نفس جان حرفی زد ک بعد 5 روز لبخند به لبم اومد.و البته منم گفتم بخاطر اینکه حواست بود ک من ناراحت نشم ممنونم.نفس جان لیاقت بهترین ها رو داره ولی خب دلخوری من سرجاشه خخ حسابش با کرام الکاتبینه.❤

چرا وقتی فیلمی زیر نویسش نیس هی میگین قشنگهچرا هان
31●...

ما را در سایت 31● دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: يکشنبه 17 ارديبهشت 1396 ساعت: 12:59

صفحه بندی