98+منبر

خرید بک لینک

آدما دو دسته ان:خوب و بد.

خوب ها دو دسته ان: متکبر و متواضع.

همه ی خوب ها پیرو دارن.

پیروان دو دسته ان: مقلد بی چون چرا و مقلد متفکر و با بصیرت.

پ.ن: ما انسانیم. داشتن عقل متمایزمون کرده از دیگر موجودات اما به هر حال جایز الخطا هم هستیم. هر چقدر هم طرفتون آدم خوبی باشه شما باید با بصیرت و آگاهی به تصمیماتتون جامه عمل بپوشانید.

*سعی کردم واضح بگم امیدوارم متوجه پست شده باشید:)

______________________________________________________________

بریم رو منبر:دی

بسم الله الرحمن الرحیم

طبل تو خالی صداش رساتره....

السلام علیکم والرحمه الله و برکاته


31●...

ما را در سایت 31● دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: جمعه 22 ارديبهشت 1396 ساعت: 3:00

صفحه بندی