آدما دو دسته ان:خوب و بد.
خوب ها دو دسته ان: متکبر و متواضع.
همه ی خوب ها پیرو دارن.
پیروان دو دسته ان: مقلد بی چون چرا و مقلد متفکر و با بصیرت.
پ.ن: ما انسانیم. داشتن عقل متمایزمون کرده از دیگر موجودات اما به هر حال جایز الخطا هم هستیم. هر چقدر هم طرفتون آدم خوبی باشه شما باید با بصیرت و آگاهی به تصمیماتتون جامه عمل بپوشانید.
*سعی کردم واضح بگم امیدوارم متوجه پست شده باشید:)
______________________________________________________________
بریم رو منبر:دی
بسم الله الرحمن الرحیم
طبل تو خالی صداش رساتره....
السلام علیکم والرحمه الله و برکاته
ما را در سایت 31● دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 33