اول اینکه من میخام برم تهران رفتگر بشم ^________^
#دوم اینکه عقل حکم میکنه بحث و گفتگو با کسی انجام بشه ک با عقل جوابگو باشه.
طرف کاندید مورد نظرش هر حرفی میزنه راست و حقیقته اما طرف مقابل حرفی میگه چیزی بارش نیست و داره چرت میگه.
سوم اینکه بنظر من لو دادن ها در حدی هست ک مردم خبر دارن. خیلی باور نکنیم دعواهای توی مناظره رو. هیچ وقت هیچ رجل سیاسی دست کسیو رو نمیکنه چون خودشم دستش تو کاسه اس:)
*این سومی جزء منبر بود:دی
ما را در سایت 31● دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 26