91

خرید بک لینک

آبنبات چوبی رو دیدم واقعا انتظارشو نداشتم:/

نهنگ عنبر رو دیدم خوب بود بد نبود..

دراکولا رو دیدم.اصلا انتظار نداشتم از عطاران:/ چی بود اون:/ ولی خب تغییر حالت چشماش آخر فیلم باعث شد شب نخابم:|


مجبورم بین فیلمای دانلود شده اینا رو ببینم :/ میفهمین؟ وقتی دو تا وروجک کنارتن همین میشه:/

میخام فیلم ببینم:| فقط فیلم:|


## ببخشید نبودم.ببخشید اعصابت خورد شد یاس:* (حس زمانی ک خودت نبودی:دی) باید میرفتم.خلاصش کنم موندنم مساوی بود با پست های پرتنش و مزخرف.


##رفتم دو تا مدرسه برای شازده دیدم.آقا موشه کلاس اولی میشه امسال❤


##رفیق جان:| خوبه ک هستی:) اون بیشرفم ک گفتم حقت بود خخ اعصابم بهم میریزه خب:/ خوب باش:) فقط خوب باش:)


##کاش زودتر میفهمیدم.زودتر به خودم میومدم.زودتر خودمو از خودم خلاص میکردم... سمیرا اینجوری ک میشم دلم میخاد باشی و بکشمت ازینکه نیستی:/// نمیدونمم چرا:/

31●...

ما را در سایت 31● دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 37 تاريخ: يکشنبه 24 ارديبهشت 1396 ساعت: 1:51

صفحه بندی