داشتم خرما میخوردم ک یهو داداشم داد زد
چ خبرههههههههه
من0_o
داداشم گفت چ خبرته اینقد خرما میخوری.!!!!! میدونی چند تا خوردی؟؟؟
شروع کردم به شمردن دونه ها. 15 تا^_^
15 تا خوردی یکی تو دهنته یکیم دستته میشه 17 تا
لبامو برچیدم گفتم خب خرما دوس:(
چشماشو باریک کرد و گفت پاشو جمع کن دختره ی لوس:|
جعبه رو برداشتم رفتم تو آشپزخونه به دقیقه نکشید ک داد زد نخورررررر
از کجا فهمید:|
نمیدونم چرا اینقد خرما دوست دارم:/ ^_^
#سوال
1.چجوری فالو میکنید که آدرس بلاگتون کلا نیست؟:/
ما را در سایت 31● دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 36