تو همه شهرها اسمش کنسرته به مشهد ک میرسه میشه اجماع عمروعاص
جالبه ک پیش بینی درگیری و ترور هم کردن ک ی وقت مردم گول نخورین ما نبودیم خودشون بودن. کدوم ادم عاقل و بالغی میاد میگه بیاین منو ترور کنین بندازین گردن اونوریا.
هوا برداشته... باد کرده... چ حبابی ساختن... چ خبره بابا سخنرانیتونو بکنین حرفی دارین برنامه ای دارین بزنین برین رد کارتون دیگه.. اینا نمایشای صد من ی غاز چیه..
ازش پرسیدم 2030 چیه؟
میگه آموزش پرورشو میخان تغییرش بدن.
خب چ تغییری یعنی چکار کنن
میخان آموزش جنسی رو بیارن به بچها آموزش بدن
خوبه.چجوری حالا
مثل غربیا.کجاش خوبه
بهش نشون دادم 2030 رو. شوکه شد. حتی نگاه نکرد چ برسه به خوندن.
میگم بخون 17 بنده.بند پنجم نوشته برابری جنسیتی و ایران ردش کرده و گفته طبق فرهنگ و دینمون به بچهامون آموزش میدیم.
ها باشه اصن همینکه رهبری گفته این 2030 تو ایران اجرا شدنی نیست کافیه.
:/
همین رهبری عزیزم گفته: مردم بصیرت داشته باشید هر چیزی شنیدید برید دنبالش. ببینید چیه. پرس و جو کنید حقیقتش رو بفهمید.
حالا این وسط نمیدونم چرا دست بچه6 ساله یک کاغذ میدن که روش نوشته رییس جمهور من نمیخام 2030 رو در مدرسه ام آموزش بدید و ازش عکس میگیرن و تو کانال میذارن.
بچهای فامیلتونن؟ یکم لباس مرتب تنشون کنین لااقل-__-
وزیرکشور هم تیر خلاص میخاد بزنه.مثل گذشته اعلام نمیکنن کی جلوتره یا چند درصد در حال حاضر مال فلانیه. کلا تا شنبه شب یا صبح یکشنبه باید بصبریم یهو بیاد بگه فلانی رییس جمهور شد. ک یهو مردم نگن 10 میلیون رای اضافه از کجا اومد.
باعشه.تیر خلاصو بزن تموم بشه ملت برگردن مشهد سرکارشون:)
31●...ما را در سایت 31● دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 31